Pepsi оновила свій логотип і повернулась до класичного червоно-біло-синього глобуса з хвилястими лініями. Новий дизайн спочатку з'явиться у Північній Америці цієї осені до 125-річчя бренду. В усьому світі оновлений логотип компанія покаже наступного року, "що ознаменує наступну еру бренду, спрямовану в майбутнє".
Про це йдеться на сайті Pepsi.
"У PepsiCo ми розробляємо наші бренди так, щоб вони розповідали переконливу та цілісну історію. Pepsi є яскравим прикладом бренду, який протягом 125 років постійно переосмислює себе, щоб залишатися частиною поп-культури та частиною життя людей", - зауважив перший віце-президент та головний дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні.
За його словами, компанія розробила нову айдентику бренду, "щоб пов'язати майбутні покоління зі спадщиною нашого бренду, поєднуючи відмінності з нашої історії з сучасними елементами, щоб показати наше сміливе бачення майбутнього".
"Оновлена кольорова палітра містить синій та чорний кольори, які додають контрасту, яскравості та сучасності класичній кольоровій гамі Pepsi", - додали в компанії.
Серед ключових елементів оновленого дизайну - напис Pepsi повернули всередину кола на білу смугу, також, враховуючи "постійний фокус бренду на Pepsi Zero Sugar", у дизайні використано чорний колір, що "ще більше підкреслює прихильність бренду до Pepsi Zero Sugar у майбутньому".
Читайте також:
- Вірусне фото Папи Римського: штучний інтелект несе загрозу поширенням дезінформації — думка експертів
- Від 30 до майже 600 тисяч гривень: яку зарплату у Польщі можуть отримати переселенці з України
- У Карибському морі знайшли покинуту супер'яхту російського олігарха: що з нею зроблять